x
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadja a cookie-k használatát.

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

 

1. Milyen elérhetőségeken és mikor érhet el minket, hogyha kérdése merült fel?

Ügyfélszolgálatunk készséggel áll a rendelkezésére hétköznapokon 8:30 és 17:00 óra között.

Telefon: +36 30 817 5568

Email: info@pharmaplaza.hu

Gyógyszerészünk válaszol! – Amennyiben nem tudja eldönteni, melyik készítményt válassza, kétségei vannak, hogy szedhető a kiválasztott készítmény a tüneteire vagy mellékhatásokkal kapcsolatban érdeklődne, írjon gyógyszerészünknek! Ehhez töltse ki űrlapunka, hogy gyógyszerészünk minél személyre szabottabban tudja megválaszolni kérdéseit!

2. Milyen adatokat kötelező megadnom a fizetéshez?

A fizetéshez szükséges megadnia a kapcsolati adatokat és a számlázási címet, mely a számla kiállításának feltételei.

A fizetés során a lent felsorolt fizetésmódok közül választhat az alábbi feltételekkel:

Bankkártyás fizetés esetén:

Az Unicredit Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

Banki átutalás esetén:

Kérjük, az átutalás közlemény rovatában tüntesse fel rendelésszámát és a megrendelő nevét!

Az átutaláshoz szükséges adatok:

  • Kedvezményezett bankja: Unicredit Bank Zrt.
  • Kedvezményezett neve: Arany Oroszlán 95 Bt.
  • Adószám: 22870966-2-09
  • Cégjegyzékszám: 09-06-005199
  • Kedvezményezett számlaszáma: 10918001-00000097-67750014

Utánvétel esetén:

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.

3. Milyen esetekben érdemes regisztrálnom a webpatikába?

Új vásárlóként érdemes regisztrálnia webpatikánkban, hisz így nyomon követheti saját fiókjában a korábbi vásárlásait. Továbbá érdemes feliratkozni hírlevelünkre is, így értesülhet akcióinkról és tájékozódhat egészségügyi témában. Lehetősége van regisztráció nélküli vásárlásra is, ebben az esetben csak a rendelés felvételéhez és teljesítéséhez szükséges legfontosabb adatokat kérjük el Öntől.

4. Milyen adatok szükségesek a regisztrációhoz? Hol adhatom meg őket?

A regisztráció a webpatika oldalán jobb felső sarokban lévő „Regisztráció” menüpontra kattintva lehetséges.

Ahol a kapcsolati adatoknál kérjük a Vezetéknevet, Keresztnevet, Értesítési telefonszámot, E-mail címet, Jelszót és a Jelszót újra (a jelszavaknak egyezniük kell).

A számlázási címhez van lehetőség megadni a Számlázási nevet, hogy ha eltérne a Kapcsolati adatoktól, esetleg cég nevére kérné számlázni. 

Szükséges megadni az Országot, amely kizárólag Magyarország lehet.

Meg kell adni a számlázási címhez a következő adatokat: Irányítószám, Várost, Utca, házszám. Továbbé más Kiegészítő információt is megadhat.

Ha a Számlázási és a Szállítási címe különbözik akkor lehetősége van különböző adatokat megadni.

A regisztráció folyamán lehetősége nyílik feliratkozni a hírlevelünkre, melynek köszönhetően értesülhet az új termékeinkről és akcióinkról.

A piros csillaggal megjelölt adatok kötelezően kitöltendőek, mindenképp szükségesek a regisztrációhoz.

5. Kit adjak meg kapcsolati adatként ha nem biztos, hogy át tudom venni a csomagom? 

Itt lehetősége van annak a személynek az elérhetőségeit megadni aki várhatóan átfogja venni a megrendelt csomagot.

6. A szállítási és számlázási cím meg kell hogy egyezzen?

A szállítási és a számlázási cím különbözhet, hogy ha más helyre szeretné kérni a megrendelt terméket, mint amit a számlázási címének megadott. Ezeket az adatokat a regisztráció folyamán kérjük Öntől, illetve nem regisztrált vásárlóként a vásárlás folyamán a pénztárban.

7. Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Banki átutalás esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

  • Kedvezményezett bankja: Unicredit Bank Zrt.
  • Kedvezményezett neve: Arany Oroszlán 95 Bt.
  • Kedvezményezett számlaszáma: 10918001-00000097-67750014
  • Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a rendelés teljesítését csak az összeg beérkezését követően áll módunkban elindítani.
  • Kérjük, az átutalás közlemény rovatában tüntesse fel rendelésszámát és a megrendelő nevét!

Bankkártyás fizetés esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

A biztonságos online felületet az Unicredit Bank teszi lehetővé. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fize-tés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, le-járati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad-hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdek-lődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Utánvételes fizetés esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

A csomag ellenértékét kézhezvételekor a GLS futárnál rendezheti készpénzzel vagy bankkártyával.

Az utánvételes fizetési módnak a választása 150 Ft-os tranzakciós költséget von maga után, melyet a Pénztár folyamat végén a rendelés összesítése pontban részletesen feltüntetünk.

Utánvétes fizetés bankkártyával a GLS futárnál - Új fizetési lehetőség!

Amennyiben az utánvételes fizetési módot választotta, a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a futárnál lévő mobilterminálon keresztül bankkártyával is rendezheti. Önnek csak szólnia kell a GLS futárnak, hogy bankkártyával szeretne fizetni. A tranzakciót követően átvételi elismervényt kap a futártól, mely plusz költségbe nem kerül.

Miért előnyös ez Önnek?

  • Ha nincs Önnél elég készpénz
  • Ha nem szeret készpénzzel fizetni
  • Több fizetési alternatíva körül választhatja ki a megfelelőt
  • Megbízható és gyors fizetési mód
  • Nem kerül plusz költségbe az általános utánvételi díjon - 150 Ft-on - felül, a rendelésének végösszege változatlan marad!

Személyes fizetés esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

Az Arany Oroszlán Patikában lehetséges a személyes fizetés bankkártyával, készpénzzel vagy egészségpénztári kártyával. Ez a lehetőség kizárólag Személyes átvétel esetén jelenik meg Önnek.

Az Arany Oroszlán Patika címe: 4029 Debrecen, Csapó utca 66.

8. Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?

A rendelés során úgy is dönthet, hogy a termék kiszállíttatása helyett, azt a gyógyszertárban, - Arany Oroszlán Patika (4029 Debrecen, Csapó utca 66.) -személyesen veszi át. Ebben az esetben akár már aznap kézhez kaphatja rendelését, ha befárad patikánkba.

Amennyiben nem áll módjában személyesen átvenni rendelését, úgy a küldemények kézbesítése, szállítása a GLS Hungary futárszolgálattal történik. Vásárlóinknak lehetősége van a két futárszolgálat közül választani, aszerint hogy egyéni napirendjükhöz melyik szállítási mód a legkényelmesebb. A rendelés elküldése előtt mindenképp érdemes figyelembe venni hogy kiszállítás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe!

GLS futárszolgálattal esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

A csomagot, a megadott szállítási címre, a futárszolgálat munkatársa viszi ki. Ideális esetben rendelését személyesen Vásárlóinknak kézbesítik. Aláírásával igazolja az átvételét és megkapja a csomagot.

Abban az esetben, ha Vásárlónk személyesen nem tartózkodik a megadott címen a nevében családtag, szomszéd vagy más megbízott is átveheti a küldeményt.

A házhozszállítás folyamatát és a csomagot a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon a rendelésállapot módosítását jelző e-mailben kiküldött csomagszámon lehet nyomon követni.

9. Milyen szállítási költségekkel kell kalkulálnom?

A szállítási díj 5.000 Ft értékhatártól ingyenes. 4.999 Ft-os értékhatárig a szállítás bruttó 750 Ft.

A fizetési módtól függően a szállítási díjaink az alábbiak szerint változnak:

  • Utánvét esetén +150 Ft fizetendő.
  • Bankkártyás vásárlás és átutalás esetén egyéb díjat nem számítunk fel.

10. A rendelés feladásától számítva mikorra várhatom a csomagom?

A megrendeléseket a rendeléstől számítva 2 munkanapon belül szállítjuk. A termék pontos kiszállítási idejét a webpatika ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Amennyiben délelőtt 11 óra előtt adja le a rendelését és van készleten a kívánt termék, akkor már a következő munkanapon megkapja a csomagot.

Ha nincs készleten a megrendelt termék és 2 munkanapnál több lenne a beszerzési idő, akkor mindenképp felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval.

11. Rendelkezem kuponnal, hogyan tudom beváltani?

  • A kupon egyedileg generált kódot tartalmaz, mely egyszeri felhasználásra jogosítja tulajdonosát a vásárlás során.
    Csak és kizárólag elektronikus úton tudja érvényesíteni a PharmaPlaza felületein! 

  • A felhasználáshoz rövid regisztráció szükséges, könnyedén és gyorsan elvégezhet a webpatika regisztrációs felületén, az oldal jobb felső részén elhelyezett Regisztráció gombra kattintva.

  • Kérjük, figyeljen rá, hogy a kupon felhasználása minimum az utalványon szereplő összeggel megegyező kosárérték esetén lehetséges! ( Például, ha 5.000 Ft értékű kuponnal rendelkezik, akkor 5.000 Ft kosárérték esetén tudja azt érvényesíteni.)

  • A kapott kupont a vásárolni kívánt termékek kosárba helyezése után tudja beváltani a rendelés elküldése előtt. Erre lehetősége van a Kosár nézetben, vagy a rendelés összesítésekor a Pénztár oldalon.

  • Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelés összesítésekor rendszerünk kivétel nélkül feltünteti az ajándékutalvány értékét kedvezmény formájában.

  • Kérjük, a vásárlás elküldése előtt a végösszeget minden esetben ellenőrizni szíveskedjen! 
    Amennyiben nem látja feltüntetve a kedvezmény mértékét, kérjük frissítse az oldalnézetet.

  • A kedvezmény a kuponon feltüntetett időpontig érvényes minden, a PharmaPlaza.hu webpatikában vásárolható termékre.

  • Kérjük a beváltás során ügyeljen a hasonló karakterekből fakadó beviteli problémákra (pl.a „0” nulla szám és a nagy „O” betű esetén).

  • Amennyiben nem sikerül a kupon beváltása, kérjük  jelezze az alábbi elérhetőségeink egyikén és felvesszük Önnel a kapcsolatot.

    Email: info@pharmaplaza.hu

    Telefon: +36 30 817 5568
     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megbízható webpatika

Az ÁNTSZ által regisztrált, engedélyezett online patika. Kizárólag eredeti, vény nélkül kapható gyógyszerek hivatalos forgalmazója.

Bővebb információ itt

Miért érdemes minket választani?

 

5000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes házhozszállítás az ország bármely pontjára.*

Valódi patika a virtuális mögött: partnerünk az Arany Oroszlán Patika.

Online rendelési lehetőség a nap 24 órájában.

Folyamatos akciók, kedvezményes ajánlatok.

Szakmai partnerünk Magyarország egyik vezető egészségügyi portálja, a WEBBeteg.

Kérdése van? Hívja ügyfélszolgálatunkat,
ahol ügyintézőink személyesen nyújtanak segítséget Önnek!

 

Nálunk ezzel is fizethet!