A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadja a cookie-k használatát.

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

 

1. Milyen elérhetőségeken és mikor érhet el minket, hogyha kérdése merült fel?

Ügyfélszolgálatunk készséggel áll a rendelkezésére hétköznapokon 8:30 és 17:00 óra között.

Telefon: +36 30 817 5568

Email: info@pharmaplaza.hu

Gyógyszerészünk válaszol! – Amennyiben nem tudja eldönteni, melyik készítményt válassza, kétségei vannak, hogy szedhető a kiválasztott készítmény a tüneteire vagy mellékhatásokkal kapcsolatban érdeklődne, írjon gyógyszerészünknek! Ehhez töltse ki űrlapunka, hogy gyógyszerészünk minél személyre szabottabban tudja megválaszolni kérdéseit!

2. Milyen adatokat kötelező megadnom a fizetéshez?

A fizetéshez szükséges megadnia a kapcsolati adatokat és a számlázási címet, mely a számla kiállításának feltételei.

A fizetés során a lent felsorolt fizetésmódok közül választhat az alábbi feltételekkel:

Bankkártyás fizetés esetén:

Az Unicredit Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

Banki átutalás esetén:

Kérjük, az átutalás közlemény rovatában tüntesse fel rendelésszámát és a megrendelő nevét!

Az átutaláshoz szükséges adatok:

  • Kedvezményezett bankja: Unicredit Bank Zrt.
  • Kedvezményezett neve: Pharmaplaza Kft.
  • Adószám: 23917237-2-42
  • Cégjegyzékszám: 01-09-984083
  • Kedvezményezett számlaszáma: 10918001-00000099-50930023

Külföldi átutalás esetén:

IBAN HU46109180010000009950930023 
BIC BACXHUHB
BANK UniCredit Bank Hungary Zrt. Head Office
ADDRESS Szabadsag ter 5-6.
CITY Budapest
ZIP 1054

 

Külföldről történő rendeléseket csak akkor tudjuk teljesíteni, ha a megrendelés pénzügyileg rendezve van, utólagos fizetésre nincs lehetőség.
Külföldi átutalás esetén az átutalási költséget a Vásárló fizeti, nem terhelheti a kedvezményezettre.
Amennyiben mégis ráterheli, sajnos nem tudjuk teljesíteni a rendelést, mivel így nem érkezett be a teljes összeg!

Utánvétel esetén:

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.

 

Külföldre történő értékesítés         

 

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az egyes termékek megrendelésével járó esetleges vámkezelésére az adott ország vonatkozó jogszabályai érvényesek, az eljárás lefolytatása, valamint az ott meghatározott díjak és vám tételek megfizetése mindenkor a Vevő kötelezettsége.


Felhívjuk Tisztelt vevőink figyelmét, hogy gyógyszer készítményt (OTC) egyes országokba az ott érvényben lévő jogszabályi előírások miatt nem áll módunkban szállítani! Megrendelésének pénzügyi teljesítése előtt vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a info@pharmaplaza.hu e-mail címen! 

Külföldről történő rendeléseket csak akkor tudjuk teljesíteni, ha a megrendelés pénzügyileg rendezve van, utólagos fizetésre nincs lehetőség.
Külföldi átutalás esetén  az átutalási költséget a Vásárló fizeti,nem terhelheti a kedvezményezettre.
Amennyiben mégis ráterheli, sajnos nem tudjuk teljesíteni a rendelést,mivel így nem érkezett be a teljes összeg!


Eladó nem különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárókat. A jelen ÁSZF eltérő rendelkezése hiányában az Eladó Magyarország területén biztosítja a megrendelt termékek kiszállítását/átvételét.

A Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a vonatkozó rendelet előírásai alapján jelen pont értelmezésében vevőnek az a fogyasztó minősül, aki valamely tagállam állampolgára, vagy valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik, vagy az a vállalkozás, amely valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az Európai Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el. Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki olyan célból jár el, amely kívül esik kereskedelmi, ipari, kézműipari vagy szakmai tevékenysége körén.

A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, Eladó nem köteles a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.

Eladó nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Termékkel kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.

Eladó eltérő rendelkezése hiányában Magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden Termék esetében.

Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.

Elektronikus fizetési megoldás alkalmazása esetén a fizetés az Eladó által meghatározott pénznemben valósul meg,

Eladó visszatarthatja a Termék átadását ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának és a szállítási díjnak kifizetése sikeresen és maradéktalanul megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat (szállítási díjat) és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

Eladó a Termék átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint kérheti a Termék szállítását Magyarország területére, vagy bármely más Európai Uniós tagállam területére, ezt kérheti a nem magyarországi vásárló is bármely az ÁSZF-ben megjelölt szállítási módon.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint választhatja a Termék személyes átvételét az Eladónál, ezzel élhet a nem magyarországi vásárló is.

Egyebekben a Vásárló kérheti, hogy a Termék szállítását saját költségén oldhassa meg külföldre. Magyar vásárlót ez a jog nem illet meg.

 

Eladó a szállítási díj megfizetését követően teljesíti a megrendelést, amennyiben Vásárló a szállítási díjat nem fizeti meg Eladó számára, vagy a saját szállítást nem oldja meg az előre egyeztetett időpontig, Eladó a szerződést felmondja és az előre megfizetett vételárat visszafizeti Vásárló számára.

3. Milyen esetekben érdemes regisztrálnom a webpatikába?

Új vásárlóként érdemes regisztrálnia webpatikánkban, hisz így nyomon követheti saját fiókjában a korábbi vásárlásait. Továbbá érdemes feliratkozni hírlevelünkre is, így értesülhet akcióinkról és tájékozódhat egészségügyi témában. Lehetősége van regisztráció nélküli vásárlásra is, ebben az esetben csak a rendelés felvételéhez és teljesítéséhez szükséges legfontosabb adatokat kérjük el Öntől.

4. Milyen adatok szükségesek a regisztrációhoz? Hol adhatom meg őket?

A regisztráció a webpatika oldalán jobb felső sarokban lévő „Regisztráció” menüpontra kattintva lehetséges.

Ahol a kapcsolati adatoknál kérjük a Vezetéknevet, Keresztnevet, Értesítési telefonszámot, E-mail címet, Jelszót és a Jelszót újra (a jelszavaknak egyezniük kell).

A számlázási címhez van lehetőség megadni a Számlázási nevet, hogy ha eltérne a Kapcsolati adatoktól, esetleg cég nevére kérné számlázni. 

Szükséges megadni az Országot, amely kizárólag Magyarország lehet.

Meg kell adni a számlázási címhez a következő adatokat: Irányítószám, Várost, Utca, házszám. Továbbá más Kiegészítő információt is megadhat.

Ha a Számlázási és a Szállítási címe különbözik akkor lehetősége van különböző adatokat megadni.

A regisztráció folyamán lehetősége nyílik feliratkozni a hírlevelünkre, melynek köszönhetően értesülhet az új termékeinkről és akcióinkról.

A piros csillaggal megjelölt adatok kötelezően kitöltendőek, mindenképp szükségesek a regisztrációhoz.

5. Kit adjak meg kapcsolati adatként ha nem biztos, hogy át tudom venni a csomagom? 

Itt lehetősége van annak a személynek az elérhetőségeit megadni aki várhatóan átfogja venni a megrendelt csomagot.

6. A szállítási és számlázási cím meg kell hogy egyezzen?

A szállítási és a számlázási cím különbözhet, hogy ha más helyre szeretné kérni a megrendelt terméket, mint amit a számlázási címének megadott. Ezeket az adatokat a regisztráció folyamán kérjük Öntől, illetve nem regisztrált vásárlóként a vásárlás folyamán a pénztárban.

7. Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Banki átutalás esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

  • Kedvezményezett bankja: Unicredit Bank Zrt                          
  • Kedvezményezett neve: Pharmaplaza Kft.
  • Kedvezményezett számlaszáma: 10918001-00000099-50930023
  • Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a rendelés teljesítését csak az összeg beérkezését követően áll módunkban elindítani.
  • Kérjük, az átutalás közlemény rovatában tüntesse fel rendelésszámát és a megrendelő nevét!

Bankkártyás fizetés esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

A biztonságos online felületet az Unicredit Bank teszi lehetővé. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, le-járati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad-hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Paypal fizetés:              

A PayPal egy elektronikus fizetési mód, amelynek fiókjai úgy működnek, mint a normál bankszámlák. A tranzakciók azonnal létrejönnek, beleértve a fiókok közötti átutalást is. A PayPal fizetési móddal online webáruházak milliói közül rendelhet, és gyakran nevezik a Paypalt az Internet Bankjának. Kizárólag külföldi vásárlók vehetik igénybe!

Utánvételes fizetés esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

A csomag ellenértékét kézhezvételekor a GLS futárnál rendezheti készpénzzel vagy bankkártyával.

Az utánvételes fizetési módnak a választása 150 Ft-os tranzakciós költséget von maga után, melyet a Pénztár folyamat végén a rendelés összesítése pontban részletesen feltüntetünk.

Utánvétes fizetés bankkártyával a GLS futárnál - Új fizetési lehetőség!

Amennyiben az utánvételes fizetési módot választotta, a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a futárnál lévő mobilterminálon keresztül bankkártyával is rendezheti. Önnek csak szólnia kell a GLS futárnak, hogy bankkártyával szeretne fizetni. A tranzakciót követően átvételi elismervényt kap a futártól, mely plusz költségbe nem kerül.

Miért előnyös ez Önnek?

  • Ha nincs Önnél elég készpénz
  • Ha nem szeret készpénzzel fizetni
  • Több fizetési alternatíva körül választhatja ki a megfelelőt
  • Megbízható és gyors fizetési mód
  • Nem kerül plusz költségbe az általános utánvételi díjon - 150 Ft-on - felül, a rendelésének végösszege változatlan marad!

Személyes fizetés esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

A Pharmaplaza Kft. Patikájában lehetséges a személyes fizetés bankkártyával, készpénzzel vagy egészségpénztári kártyával. Ez a lehetőség kizárólag Személyes átvétel esetén jelenik meg Önnek.

Patika címe: 1095. Budapest, Mester utca 51.

8. Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?

A rendelés során úgy is dönthet, hogy a termék kiszállíttatása helyett, azt a gyógyszertárban, - Pharmaplaza Kft. (1095. Budapest, Mester utca 51.) -személyesen veszi át.
Ebben az esetben akár már aznap kézhez kaphatja rendelését, ha befárad patikánkba.

Amennyiben nem áll módjában személyesen átvenni rendelését, úgy a küldemények kézbesítése, szállítása a GLS Hungary futárszolgálattal történik. Vásárlóinknak lehetősége van a két futárszolgálat közül választani, aszerint hogy egyéni napirendjükhöz melyik szállítási mód a legkényelmesebb. A rendelés elküldése előtt mindenképp érdemes figyelembe venni hogy kiszállítás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe!

GLS futárszolgálattal esetében az alábbiakat érdemes tudnia:                    

A csomagot, a megadott szállítási címre, a futárszolgálat munkatársa viszi ki. Ideális esetben rendelését személyesen Vásárlóinknak kézbesítik. Aláírásával igazolja az átvételét és megkapja a csomagot.

Abban az esetben, ha Vásárlónk személyesen nem tartózkodik a megadott címen a nevében családtag, szomszéd vagy más megbízott is átveheti a küldeményt.

A házhozszállítás folyamatát és a csomagot a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon a rendelésállapot módosítását jelző e-mailben kiküldött csomagszámon lehet nyomon követni.

9. Milyen szállítási költségekkel kell kalkulálnom?

A szállítási díj 9.900 Ft értékhatártól ingyenes. 9.899 Ft értékhatárig a szállítás  GLS futárszolgálattal bruttó 990.-Ft.

A fizetési módtól függően a szállítási díjaink az alábbiak szerint változnak:

  • Utánvét esetén +150 Ft fizetendő.
  • Bankkártyás vásárlás és átutalás esetén egyéb díjat nem számítunk fel.

10. A rendelés feladásától számítva mikorra várhatom a csomagom?

A megrendeléseket a rendeléstől számítva 2 munkanapon belül szállítjuk, külföldre 3-5 munkanap.  A termék pontos kiszállítási idejét a webpatika ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló emailben található telefonszámon.

Amennyiben délelőtt 11 óra előtt adja le a rendelését és van készleten a kívánt termék, akkor már a következő munkanapon megkapja a csomagot.

Ha nincs készleten a megrendelt termék és 2 munkanapnál több lenne a beszerzési idő, akkor mindenképp felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval.

11. Rendelkezem kuponnal, hogyan tudom beváltani?

  • A kupon egyedileg generált kódot tartalmaz, mely egyszeri felhasználásra jogosítja tulajdonosát a vásárlás során.
    Csak és kizárólag elektronikus úton tudja érvényesíteni a PharmaPlaza felületein! 

  • A felhasználáshoz rövid regisztráció szükséges, könnyedén és gyorsan elvégezhet a webpatika regisztrációs felületén, az oldal jobb felső részén elhelyezett Regisztráció gombra kattintva.

  • Kérjük, figyeljen rá, hogy a kupon felhasználása minimum az utalványon szereplő összeggel megegyező kosárérték esetén lehetséges! ( Például, ha 5.000 Ft értékű kuponnal rendelkezik, akkor 5.000 Ft kosárérték esetén tudja azt érvényesíteni.)

  • A kapott kupont a vásárolni kívánt termékek kosárba helyezése után tudja beváltani a rendelés elküldése előtt. Erre lehetősége van a Kosár nézetben, vagy a rendelés összesítésekor a Pénztár oldalon.

  • Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelés összesítésekor rendszerünk kivétel nélkül feltünteti az ajándékutalvány értékét kedvezmény formájában.

  • Kérjük, a vásárlás elküldése előtt a végösszeget minden esetben ellenőrizni szíveskedjen! 
    Amennyiben nem látja feltüntetve a kedvezmény mértékét, kérjük frissítse az oldalnézetet.

  • A kedvezmény a kuponon feltüntetett időpontig érvényes minden, a PharmaPlaza.hu webpatikában vásárolható termékre.

  • Kérjük a beváltás során ügyeljen a hasonló karakterekből fakadó beviteli problémákra (pl.a „0” nulla szám és a nagy „O” betű esetén).

  • Amennyiben nem sikerül a kupon beváltása, kérjük  jelezze az alábbi elérhetőségeink egyikén és felvesszük Önnel a kapcsolatot.

    Email: info@pharmaplaza.hu

    Telefon: +36 30 817 5568