GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

 

1. Milyen elérhetőségeken és mikor érhet el minket, hogyha kérdése merült fel?

Ügyfélszolgálatunk készséggel áll a rendelkezésére hétköznapokon 8:30 és 17:00 óra között.

Telefon: +36 30 817 5568

Email: info@pharmaplaza.hu

Gyógyszerészünk válaszol! – Amennyiben nem tudja eldönteni, melyik készítményt válassza, kétségei vannak, hogy szedhető a kiválasztott készítmény a tüneteire vagy mellékhatásokkal kapcsolatban érdeklődne, írjon gyógyszerészünknek! Ehhez töltse ki űrlapunka, hogy gyógyszerészünk minél személyre szabottabban tudja megválaszolni kérdéseit!

2. Milyen adatokat kötelező megadnom a fizetéshez?

A fizetéshez szükséges megadnia a kapcsolati adatokat és a számlázási címet, mely a számla kiállításának feltételei.

A fizetés során a lent felsorolt fizetésmódok közül választhat az alábbi feltételekkel:

Bankkártyás fizetés esetén:

A K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját kell megadni, ez biztonságos és gyors módja a fizetésnek. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

Banki átutalás esetén:

Kérjük, az átutalás közlemény rovatában tüntesse fel rendelésszámát és a megrendelő nevét!

Az átutaláshoz szükséges adatok:

  • Kedvezményezett bankja: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt.
  • Kedvezményezett neve: Arany Oroszlán 95 Bt.
  • Adószám: 22870966-2-09
  • Cégjegyzékszám: 09-06-005199
  • Kedvezményezett számlaszáma: 10403428-49545457-51491012

Utánvétel esetén:

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.

3. Milyen esetekben érdemes regisztrálnom a webpatikába?

Új vásárlóként érdemes regisztrálnia webpatikánkban, hisz így nyomon követheti saját fiókjában a korábbi vásárlásait. Továbbá érdemes feliratkozni hírlevelünkre is, így értesülhet akcióinkról és tájékozódhat egészségügyi témában. Lehetősége van regisztráció nélküli vásárlásra is, ebben az esetben csak a rendelés felvételéhez és teljesítéséhez szükséges legfontosabb adatokat kérjük el Öntől.

4. Milyen adatok szükségesek a regisztrációhoz? Hol adhatom meg őket?

A regisztráció a webpatika oldalán jobb felső sarokban lévő „Regisztráció” menüpontra kattintva lehetséges.

Ahol a kapcsolati adatoknál kérjük a Vezetéknevet, Keresztnevet, Értesítési telefonszámot, E-mail címet, Jelszót és a Jelszót újra (a jelszavaknak egyezniük kell).

A számlázási címhez van lehetőség megadni a Számlázási nevet, hogy ha eltérne a Kapcsolati adatoktól, esetleg cég nevére kérné számlázni. 

Szükséges megadni az Országot, amely kizárólag Magyarország lehet.

Meg kell adni a számlázási címhez a következő adatokat: Irányítószám, Várost, Utca, házszám. Továbbé más Kiegészítő információt is megadhat.

Ha a Számlázási és a Szállítási címe különbözik akkor lehetősége van különböző adatokat megadni.

A regisztráció folyamán lehetősége nyílik feliratkozni a hírlevelünkre, melynek köszönhetően értesülhet az új termékeinkről és akcióinkról.

A piros csillaggal megjelölt adatok kötelezően kitöltendőek, mindenképp szükségesek a regisztrációhoz.

5. Kit adjak meg kapcsolati adatként ha nem biztos, hogy át tudom venni a csomagom? 

Itt lehetősége van annak a személynek az elérhetőségeit megadni aki várhatóan átfogja venni a megrendelt csomagot.

6. A szállítási és számlázási cím meg kell hogy egyezzen?

A szállítási és a számlázási cím különbözhet, hogy ha más helyre szeretné kérni a megrendelt terméket, mint amit a számlázási címének megadott. Ezeket az adatokat a regisztráció folyamán kérjük Öntől, illetve nem regisztrált vásárlóként a vásárlás folyamán a pénztárban.

7. Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Banki átutalás esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

  • Kedvezményezett bankja: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt.
  • Kedvezményezett neve: Arany Oroszlán 95 Bt.
  • Kedvezményezett számlaszáma: 10403428-49545457-51491012
  • Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a rendelés teljesítését csak az összeg beérkezését követően áll módunkban elindítani.
  • Kérjük, az átutalás közlemény rovatában tüntesse fel rendelésszámát és a megrendelő nevét!

Bankkártyás fizetés esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

A biztonságos online felületet a K&H Bank teszi lehetővé. A kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját kell megadni, ez egy egyszerű és gyors módja a fizetésnek.

Utánvételes fizetés esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

A csomag ellenértékét kézhezvételekor a GLS futárnál vagy az Ön által kiválasztott Magyar Posta átvételi pontján rendezheti készpénzzel vagy bankkártyával.

Az utánvételes fizetési módnak a választása 150 Ft-os tranzakciós költséget von maga után, melyet a Pénztár folyamat végén a rendelés összesítése pontban részletesen feltüntetünk.

Utánvétes fizetés bankkártyával a GLS futárnál - Új fizetési lehetőség!

Amennyiben az utánvételes fizetési módot választotta, a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a futárnál lévő mobilterminálon keresztül bankkártyával is rendezheti. Önnek csak szólnia kell a GLS futárnak, hogy bankkártyával szeretne fizetni. A tranzakciót követően átvételi elismervényt kap a futártól, mely plusz költségbe nem kerül.

Miért előnyös ez Önnek?

  • Ha nincs Önnél elég készpénz
  • Ha nem szeret készpénzzel fizetni
  • Több fizetési alternatíva körül választhatja ki a megfelelőt
  • Megbízható és gyors fizetési mód
  • Nem kerül plusz költségbe az általános utánvételi díjon - 150 Ft-on - felül, a rendelésének végösszege változatlan marad!

Személyes fizetés esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

Az Arany Oroszlán Patikában lehetséges a személyes fizetés bankkártyával, készpénzzel vagy egészségpénztári kártyával. Ez a lehetőség kizárólag Személyes átvétel esetén jelenik meg Önnek.

Az Arany Oroszlán Patika címe: 4029 Debrecen, Csapó utca 66.

8. Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?

A rendelés során úgy is dönthet, hogy a termék kiszállíttatása helyett, azt a gyógyszertárban, - Arany Oroszlán Patika (4029 Debrecen, Csapó utca 66.) -személyesen veszi át. Ebben az esetben akár már aznap kézhez kaphatja rendelését, ha befárad patikánkba.

Amennyiben nem áll módjában személyesen átvenni rendelését, úgy a küldemények kézbesítése, szállítása a GLS Hungary futárszolgálattal vagy a Magyar Posta közreműködésével történik. Vásárlóinknak lehetősége van a két futárszolgálat közül választani, aszerint hogy egyéni napirendjükhöz melyik szállítási mód a legkényelmesebb. A rendelés elküldése előtt mindenképp érdemes figyelembe venni hogy kiszállítás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe!

GLS futárszolgálattal esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

A csomagot, a megadott szállítási címre, a futárszolgálat munkatársa viszi ki. Ideális esetben rendelését személyesen Vásárlóinknak kézbesítik. Aláírásával igazolja az átvételét és megkapja a csomagot.

Abban az esetben, ha Vásárlónk személyesen nem tartózkodik a megadott címen a nevében családtag, szomszéd vagy más megbízott is átveheti a küldeményt.

A házhozszállítás folyamatát és a csomagot a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon a rendelésállapot módosítását jelző e-mailben kiküldött csomagszámon lehet nyomon követni.

Magyar Posta esetében az alábbiakat érdemes tudnia:

A szállításra került csomag a rendelés leadás folyamán az Ön által kiválasztott PostraPontra kerül.

Csomag útját a Posta nyomkövetési szolgáltatásával ellenőrizheti a http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon a 13 jegyű csomagszám megadásával, melyet a rendelés állapot változásakor küldünk ki e-mailben Vásárlóink számára.

A csomag érkezéséről a Posta is értesítést küld melyre SMS-ben vagy e-mailben számíthat. Ezt követőn a megjelölt PostaPonton átveheti a rendelését, ahova ne felejtse el magával vinni személyi igazolványát vagy Csomagautomaták esetén az e-mailben, SMS-ben kapott átvételi kódot, és árufizetéses (utánvételes) csomag esetén a bankkártyáját!

9. Milyen szállítási költségekkel kell kalkulálnom?

A szállítási díj 5.000 Ft értékhatártól ingyenes. 4.999 Ft-os értékhatárig a szállítás bruttó 750 Ft.

A fizetési módtól függően a szállítási díjaink az alábbiak szerint változnak:

  • Utánvét esetén +150 Ft fizetendő.
  • Bankkártyás vásárlás és átutalás esetén egyéb díjat nem számítunk fel.

10. A rendelés feladásától számítva mikorra várhatom a csomagom?

A megrendeléseket a rendeléstől számítva 2 munkanapon belül szállítjuk. A termék pontos kiszállítási idejét a webpatika ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Amennyiben délelőtt 11 óra előtt adja le a rendelését és van készleten a kívánt termék, akkor már a következő munkanapon megkapja a csomagot.

Ha nincs készleten a megrendelt termék és 2 munkanapnál több lenne a beszerzési idő, akkor mindenképp felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval.

11. Rendelkezem kuponnal, hogyan tudom beváltani?

  • A kupon egyedileg generált kódot tartalmaz, mely egyszeri felhasználásra jogosítja tulajdonosát a vásárlás során.
    Csak és kizárólag elektronikus úton tudja érvényesíteni a PharmaPlaza felületein! 

  • A felhasználáshoz rövid regisztráció szükséges, könnyedén és gyorsan elvégezhet a webpatika regisztrációs felületén, az oldal jobb felső részén elhelyezett Regisztráció gombra kattintva.

  • Kérjük, figyeljen rá, hogy a kupon felhasználása minimum az utalványon szereplő összeggel megegyező kosárérték esetén lehetséges! ( Például, ha 5.000 Ft értékű kuponnal rendelkezik, akkor 5.000 Ft kosárérték esetén tudja azt érvényesíteni.)

  • A kapott kupont a vásárolni kívánt termékek kosárba helyezése után tudja beváltani a rendelés elküldése előtt. Erre lehetősége van a Kosár nézetben, vagy a rendelés összesítésekor a Pénztár oldalon.

  • Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelés összesítésekor rendszerünk kivétel nélkül feltünteti az ajándékutalvány értékét kedvezmény formájában.

  • Kérjük, a vásárlás elküldése előtt a végösszeget minden esetben ellenőrizni szíveskedjen! 
    Amennyiben nem látja feltüntetve a kedvezmény mértékét, kérjük frissítse az oldalnézetet.

  • A kedvezmény a kuponon feltüntetett időpontig érvényes minden, a PharmaPlaza.hu webpatikában vásárolható termékre.

  • Kérjük a beváltás során ügyeljen a hasonló karakterekből fakadó beviteli problémákra (pl.a „0” nulla szám és a nagy „O” betű esetén).

  • Amennyiben nem sikerül a kupon beváltása, kérjük  jelezze az alábbi elérhetőségeink egyikén és felvesszük Önnel a kapcsolatot.

    Email:

    info@pharmaplaza.hu

    Telefon:

    +36 30 817 5568
     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miért érdemes minket választani?

 

5000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes házhozszállítás az ország bármely pontjára.*

Valódi patika a virtuális mögött: partnerünk az Arany Oroszlán Patika.

Online rendelési lehetőség a nap 24 órájában.

Folyamatos akciók, kedvezményes ajánlatok.

Szakmai partnerünk Magyarország egyik vezető egészségügyi portálja, a WEBBeteg.

Kérdése van? Hívja ügyfélszolgálatunkat,
ahol ügyintézőink személyesen nyújtanak segítséget Önnek!