x
A webhely Google-cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadja a cookie-k használatát.

Általános szerződéses feltételek

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)
A PharmaPlaza webpatika gyógyszerek és gyógyszertárban forgalmazható más termékek internetes rendelését és vásárlását lehetővé tevő távértékesítési rendszer. Az oldalon nem rendelhető vényköteles, vagy társadalom-biztosítási támogatással árusított gyógyszer, valamint folyamatos hűtést igénylő termék, mivel azt jogszabály tiltja.  A vásárlás és házhozszállítás szolgáltatása kizárólag Magyarország területén vehető igénybe.
Kérjük, hogy receptjeivel keresse fel személyesen gyógyszertárunkat! Arany Oroszlán Patika (4029 Debrecen, Csapó utca 66.)

A termék kiválasztása
Weboldalunkon a vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a patika termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti az egyes termékekről készült fényképeket, tulajdonságaikról szóló leírásukat (gyógyszerek esetén az OGYÉI által jóváhagyott betegtájékoztatókat), a termékek egyes választható kiszereléseit és a bruttó vételárukat. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt patikánkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A regisztrációja során Ön hozzájárul, hogy a megadott adatait az Adatkezelési Szabályzatunkban foglaltaknak megfelelően kezeljük. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webpatikában a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webpatikában hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról, amelyre a webshop technikai rendszerének sajátosságai miatt csak az automatikusan generált rendelést megerősítő e-mail-t követően van lehetőségünk.. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A hétköznapokon 11:00 óráig beérkező rendelések feldolgozása még aznap megtörténik. A 11:00 óra után érkező rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. Erről és a kézbesítés várható időpontjáról a megrendelőt minden esetben e-mailben értesítjük. A patika a 41/2007. (IX. 19.) EüM rendelet 19.§ -ban meghatározott nyilvántartási rendszert vezet a megrendelésekről.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.

Fizetési feltételek
Webpatikánkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás tranzakcióra és személyes fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat a termék átvételekor kell kifizetni az átvétel helyén.
Átutalás esetén az alábbi adatok szükségesek:
•    Kedvezményezett bankja: UniCredit Bank Hungary Zrt.
•    Kedvezményezett neve: Arany Oroszlán 95 Bt.
•    Kedvezményezett számlaszáma: HU39 1091 8001 0000 0097 6775 0014   

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A megrendeléseket 2 munkanapon belül szállítjuk. A termék pontos kiszállítási idejét a webpatika ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. (A szolgáltatás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe.)

Gyógyszertári átvétel
A rendelés során úgy is dönthet, hogy a termék kiszállíttatása helyett, azt a gyógyszertárban, - Arany Oroszlán Patika (4029 Debrecen, Csapó utca 66.) - személyesen veszi át.

 

Szállítási díjak
0-7 500 Ft-os értékhatárig bruttó 750 Ft 4999 Ft-os értékhatárig bruttó 750 Ft,
7 500-15 000 Ft-os értékhatárig bruttó 290 Ft 5000 Ft feletti rendelések esetén ingyenes.
15 000 Ft-os rendelések fölött ingyenes.

A fizetési módtól függően szállítási díjaink az alábbiak szerint változnak:

  • Utánvét esetén + 150 Ft fizetendő.
  • Bankkártyás vásárlás és átutalás esetén egyéb díjat nem számítunk fel.

A szállítástól elállás
Ha a webpatika a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webpatika nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú, azaz a 18. életévét betöltötte.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar. A megrendelése visszaigazolásával a megrendelő és az Arany Oroszlán 95 Bt. között távollévők között megkötött adásvételi szerződés jön létre. Ezen elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető, ugyanakkor a 41/2007. (IX. 19.) EüM rendelet 19.§ -ban meghatározottak alapján vezetett nyilvántartási rendszerben rögzítésre kerül.
A webáruházban értékesített termékek eredete igazolt, a forgalmazott gyógyszerek hatósági engedéllyel rendelkező nagykereskedőktől származnak, lejárati idejük nem rövidebb, mint 3 hónap.
Jogviszonyunkra egyebekben a 2013. évi V. törvény (Ptk.), a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet, valamint az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Korm. Rendelet rendelkezései alkalmazandók.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A megrendelő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket a Patikának.

Figyelem! Elállás esetén a már kézbesített árut (így különösen tápszert, gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású terméket, étrend-kiegészítőt vagy kozmetikumot) csak bontatlan csomagolásban vesszük vissza. Orvostechnikai eszköz, gyógyászati segédeszköz vásárlása esetén csak kipróbálás előtt élhet az elállás jogával. Gyógyszer, mono és komplex homeopátiás készítmény esetében az elállás jogával nem élhet, hiszen nem tudjuk ellenőrizni, hogy valóban az előírt tárolási feltételeknek megfelelően kezelte-e az árut. így nem tudunk a szakmai szabályok szerint megbizonyosodni a visszavett áru minőségéről sem.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Elállási nyilatkozatát alábbi címre és e-mail címünkre küldheti. Erre a címre legyen szíves visszaküldeni a terméket is: Arany Oroszlán 95 Bt. 4029 Debrecen, Csapó utca 66. e-mail: info@pharmaplaza.hu

Elállás a megrendelt termék gyógyszertárban történő személyes átvételének választása esetén
Amennyiben Ön szállítási módnak a megrendelt termék gyógyszertári átvételét választja és elállna a szerződéstől, elegendő írásban, elektronikus levélben jeleznie ezt az info@pharmaplaza.hu címen. A gyógyszertár a megrendelt terméket a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapig tartja raktáron, ha ezen időpontig nem veszi át a terméket, a gyógyszertár ajánlati kötöttsége megszűnik, és úgy tekintjük, hogy Ön a szerződéstől elállt, a terméket már nem kívánja megvásárolni.

Figyelem!  A megrendelt termék gyógyszertárban történő személyes átvétele bolti (gyógyszertári) vásárlásnak minősül, így – mivel a terméket megvizsgálhatja és úgy is dönthet, hogy nem vásárolja meg – a szerződéstől történő elállásra a vásárlást követően nincs lehetőség.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webpatika szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (info@pharmaplaza.hu).

Reklamáció, panaszkezelés
Amennyiben nem a megrendelt terméket kapta meg, vagy elégedetlen az átvett áru minőségével, mert az hibás, panaszát, kifogását, reklamációját az alábbi elérhetőségeinken közölheti:
e-mail: info@pharmaplaza.hu
cím: Arany Oroszlán 95 Bt. 4029 Debrecen, Csapó utca 66.

A fogyasztó bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet veszünk fel. Legkésőbb 15 napon belül panaszát kivizsgáljuk, és arra érdemben válaszolunk. A webpatikánkban történt vásárlásoknál ugyanazok a szavatossági jogok illetik meg Önt, mint a patikai vásárlásnál.  Ha nem a megrendelt árut szállítottuk, az árut természetesen visszavesszük, a kifizetett vételár Önnek visszajár. 

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alapján fogyasztói jogvita esetén a fogyasztónak joga van panaszával az illetékessége szerinti békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületek eljárásáról bővebben a www.bekeltetes.hu weboldalon tájékozódhat. A Szolgáltató székhelye szerinti illetékes békéltető testület: Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület; Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.; Telefonszám: 06-52-500-710; Fax: 06-52-500-720; E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu.

Szolgáltató adatai
Arany Oroszlán 95 Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Székhely: 4029 Debrecen, Csapó u. 66.
Cégjegyzékszám: 09-06-005199
Adószám: 22870966-2-09
Képviseli: Dr. Bárd Dávid gyógyszertár vezető
Engedélyszám: 13651
Telefonszám: +36 52 425 426

Megbízható webpatika

Az ÁNTSZ által regisztrált, engedélyezett online patika. Kizárólag eredeti, vény nélkül kapható gyógyszerek hivatalos forgalmazója.

Bővebb információ itt

Miért érdemes minket választani?

 

5000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes házhozszállítás az ország bármely pontjára.*

Valódi patika a virtuális mögött: partnerünk az Arany Oroszlán Patika.

Online rendelési lehetőség a nap 24 órájában.

Folyamatos akciók, kedvezményes ajánlatok.

Szakmai partnerünk Magyarország egyik vezető egészségügyi portálja, a WEBBeteg.

Kérdése van? Hívja ügyfélszolgálatunkat,
ahol ügyintézőink személyesen nyújtanak segítséget Önnek!

 

Nálunk ezzel is fizethet!